Чому пропадає інтернет і як це виправити
Ви ставите питання, чому у вас нестабільний зв'язок з бездротовою мережею? У вас переривається з'єднання з Інтернетом? На щастя, у багатьох випадках погана якість підключення до Інтернету виправити простіше, ніж здається.
Якщо Інтернет зникає та з'являється, значок Wi-Fi показує, що підключення є, це може бути з різних причин. Найбільш поширеною є проблема з маршрутизатором, модемом або від'єднанням кабелю, технічні причини можуть призвести до збою в роботі.
Проблеми з підключенням можуть бути пов'язані з інтернет-безпекою, перевірте, чи достатній цифровий захист. Ми рекомендуємо встановити якісне програмне забезпечення для збереження безпеки.
Типові причини, через які обривається інтернет:
- некоректна робота роутера;
- збій у інтернет-провайдера;
- низька швидкість;
- велика відстань до маршрутизатора;
- хакерські атаки;
- погодні умови.
У цій статті ми розглянемо найбільш поширені причини, чому погано працює інтернет і знайдемо комплексне рішення, щоб забезпечити безперебійну роботу.
Вимикається інтернет на роутері
Перевірте маршрутизатор і переконайтеся, що кабелі правильно підключені і не ослабли. Якщо все гаразд, спробуйте перезапустити: більшість проблем можна вирішити, відключивши і знову підключивши гаджет.
Як і комп'ютер, роутер необхідно регулярно оновлювати та очищати від тимчасових файлів. Оновлення забезпечують постійну безпеку, адже маршрутизатори також можуть бути заражені шкідливим програмним забезпеченням і працювати ривками, а регулярне видалення тимчасових файлів знижує ризик збою.
Роутер працює цілодобово і без вихідних і згодом збирає пил. Якщо Інтернет не працює, зазвичай це пов'язано зі застарілим пристроєм. Перші несправності виникають вже за кілька років після покупки. Тому, крім періодичного оновлення та перезавантаження, слід замінювати девайс приблизно кожні п'ять років.
Нестабільне інтернет з'єднання у інтернет-провайдера
В інтернет-провайдера може виникнути обрив з'єднання через технічне обслуговування або збоїв. Найкращий спосіб визначити, чи це так, — звернутися до компанії. Якщо у вашого інтернет-провайдера виникла проблема, просто зачекайте, поки проблема не буде вирішена.
Інтернет-провайдер також може бути причиною повільного з'єднання. Іноді низька швидкість передачі буває навмисною у разі регулювання даних.
Низька швидкість
Якщо у вас дуже повільний нестабільний інтернет, причиною може бути завантаження великих файлів. Завантаження та скачування займають більшу частину пропускної спроможності мережі, пропадає інтернет на кілька секунд тому що мережа стає недоступною для інших дій.
Говорячи про пропускну спроможність: якщо інші члени сім'ї дивляться потокову передачу, завантажують файли, грають в ігри або іншим чином використовують більшу пропускну здатність, мережа може перевантажитися, що призведе до зниження швидкості вашого з'єднання.
Як виправити проблеми з підключенням до Інтернету
Існує ряд превентивних заходів, які ви можете вжити, якщо мережа працює з перебоями. Нижче розглянемо перевірені стратегії вирішення проблем у домашніх умовах:
- перезавантажте маршрутизатор;
- перевірте обладнання;
- перевірте налаштування мережі;
- перезапустіть систему зсередини;
- зв'яжіться з інтернет-провайдером.
Першим кроком є перезавантаження маршрутизатора. Іноді він не може підключитися до Інтернету через накопичення тимчасових файлів. Перезапуск видаляє тимчасові файли з оперативної пам'яті. Вимкніть пристрій і від'єднайте його від мережі на 10 секунд, щоб переконатися, що оперативна пам'ять повністю очищена.
Якщо світиться зелений або білий індикатор, ваш роутер працює нормально. Якщо ви бачите інший світловий сигнал, перевірте посібник користувача, щоб дізнатися, що означає конкретний колір. Переконайтеся, що всі кабелі надійно підключені та не пошкоджені.
Щоб перевірити налаштування мережі на ПК, перейдіть до налаштувань мережі Wi-Fi, відключіть з'єднання, зачекайте хвилину і підключіться, змініть діапазон частот.
Якщо ви використовуєте VPN, у вас може не бути доступу до Інтернету, навіть якщо параметри виглядають так, ніби ви підключені. У цьому випадку вимкніть VPN, який вибиває інтернет.
Скиньте налаштування мережі та відновіть за промовчанням. Принаймні, переконайтеся, що дані для входу збережені окремо.
Додаткові поради щодо усунення несправностей, пов'язаних з повідомленням Wi-Fi «підключено, немає інтернету»:
- проведіть діагностику за допомогою комп'ютера;
- оновіть драйвер (Windows);
- очистіть кеш DNS;
- зробіть скидання всіх налаштувань мережі.
Якщо ви виконали всі наведені вище інструкції, але Інтернет не працює, зверніться до інтернет-провайдера. Дізнайтесь у службі підтримки, чому Wi-Fi не працює і підготуйте інформацію: номер облікового запису, адресу електронної пошти та опис проблеми.