Замовлення дзвінка
Введіть Ваш номер телефона
Введіть Ваше ім’я
Дякуємо Вам за звернення!
Найближчим часом Вам передзвонить наш менеджер для консультації. Дякуємо за очікування.

FAQ

Документи

Інструкції / Додатки

» Налаштування роутерів

У мережі IPnet налаштування отримання IP адреси і DNS серверу немає необхідності прописувати вручну. При налаштуванні роутера обирайте отримання IP - Автоматично (по DHCP), налаштування DNS - автоматично, навіть за умови наявності у Вас зовнішньої IP адреси.


1. Інструкції до роутерів моделі  TP-LINK

Универсальна інструкція до роутерів TP-LINK
Коротка і повна інструкція к TL-WR740N та TL-WR741ND 
TP-Link TL-WR702N
TP-Link TL-WR841N
TP-Link TL-WR850N
TP-Link Archer C5
TP-Link TL-WDR3600


2. Інструкції до роутерів моделі  ASUS

ASUS RT-N10E
ASUS RT-N15
ASUS RT-N56

3. Інструкції до роутерів моделі  TOTOLINK

TOTOLINK N150RT и TOTOLINK N300RT
TOTOLINK A3002RU

4. Інструкції до роутерів моделі  Edima[

Edimax BR-6228nS

5. Інструкції до роутерів моделі  GETNET

GetNet GR-124W

6. Інструкції до роутерів моделі  Tenda 

Tenda W311R

7. Інструкції до роутерів моделі  Netis 
Netis WF2419
Netis WF2411

7. Інструкції до роутерів моделі  Apple Airport

! Звертаємо увагу, що обов'язково потрібно включити режим DHCP + NAT

Airport Extreme
Airport Time Capsule



» Керівництво по експлуатації MAG 250

Керівництво по експлуатації телевізійної приставки MAG 250 у форматі .PDF (Acrobat Reader):
Керівництво по експлуатації MAG 250



» Додаток IPnet IPTV на пристрої Android TV

Завантажити та встановити додаток IPnet IPTV на Android пристрій (ТВ, приставка) ви можете з Google PlayMarket або за посиланням

Цей додаток не підходить для мобільних пристроїв. Для мобільних телефонів необхідно в магазині додатків Google PlayMarket знайти додаток IPnet Media Box



» Додаток IPnet на пристрої DUNE HD

Перед інсталяцією додатку, будь ласка, ознайомтеся з інструкцією користувача
Додаток для встановлення можна скачати за цим посиланням



» Налаштування Smart TV

Для більшої зручності інструкції по налаштуванню та інсталяціх додатку на Smart TV розташовані на окремому сайті https://smart-tv.ipnet.ua



Загальні питання

» Де я можу ознайомитись з тарифами?

Всі тарифи IPnet розбиті на категорії. Детальніше подивитися тарифи Ви можете за посиланнями нижче:
1. Інтернет тарифи
2. Інтернет/ТВ тарифи
3. Відеоспостереження

Тарифи для бізнес абонентів знаходиться в категорії Бізнес



» Що таке програма лояльності IPnet Club?

Це накопичувальна система нарахування бонусних балів.


Це означає, що абсолютно всі абоненти IPnet з моменту свого підключення накопичують бонуси на особистому абонентському рахунку. Кількість отримуваних бонусних балів розраховується залежно від Вашого тарифного плану й періоду використання послуг.

Важливо: необхідною умовою накопичення бонусних балів є регулярне внесення абонентської плати. Зверніть увагу, що бонуси не нараховуються у разі відключення абонента від мережі, у разі включення режиму простою (канікули).

Накопичені Вами бонусні бали можна обміняти на додаткові послуги IPnet

Детальніше ознайомитися з правилами, умовами та подарунками програми Ви можете на персональній сторінці абонента. 



» Чи надаєте ви послугу електронної пошти?

Так, при укладанні договору вказується логінтапароль, які будуть визначати доступ до електронної поштової скриньки клієнта. Клієнт отримує адресу - login@ipnet.ua

Доступ до своєї поштової скриньки здійснюється за наступними параметрами:

  • Сервер вхідної пошти (Incoming mail server): mail.ipnet.ua
  • Сервер вихідної пошти (Outgoing SMTP server): mail.ipnet.ua

 

 

Для абонентів, що уклали договори до 01.05.2006 р, працюють сервера:

  • Сервер вхідної пошти (Incoming mail server): mail.ipnet.kiev.ua
  • Сервер вихідної пошти (Outgoing SMTP server): mail.ipnet.kiev.ua

Відповідно, поштова адреса має вигляд login@ipnet.kiev.ua.

Користуватися поштою можна за допомогою будь-якого POP3-клієнта, вказавши в параметрах відповідні POP3- і SMTP-сервера, або ж за допомогою веб-інтерфейсу за адресою http://mail.ipnet.ua або http://mail.ipnet.kiev.ua відповідно.

Будь ласка, зверніть увагу, що ліміт поштової скриньки залежить від обраного вами тарифного пакета.



Фінансові питання

» Чи можна оплатити послуги IPnet через платіжні термінали?

Так, послуги компанії IPnet можна cплачувати через стандартні платіжні термінали 24 NonStop, EasyPay, iBox, TYME без комісії.



» Де взяти квитанцію для оплати?

Квитанцію для оплати послуг IPnet можна роздрукувати з персональної сторінки абонента в розділі "Оплата" або ж отримати у наших менеджерів в офісі.



» Чи можливо сплатити online?

Так, оплатити послуги компанії IPnet можна онлайн:

  • За допомогою платіжних карт Visa і Mastercard. На сайті Міжбанківської системи електронної доставки та оплати рахунків www.portmone.comiPay.uaEasyPay.ua
  • За допомогою системи моментальних розрахунків Приват24. Оплату можна робити через сайт privatbank.ua або через термінал самообслуговування.

 

З персональної сторінки в розділі "Оплата" є блок "Оплатити online".
Чи не заходячи на персональну сторінку, на блоці авторизації є посилання "Поповнити рахунок"

 



» Я сплатив рахунок, а грошей на рахунку немає. Чому?

Поповнення рахунку проводиться на підставі банківської виписки. Перерахування оплати через банк може зайняти до 3-х банківських днів і більше, залежно від конкретного банку.

Якщо ви бажаєте отримати послугу до надходження грошей по банківській виписці, у вас є можливість відправити відскановану квитанцію з особистої сторінки або звернутися особисто в абонентський відділ, де ви її також можете пред'явити. Після цього вам буде внесена на рахунок (договір) тимчасова квитанція. Це дозволить вам деякий час отримувати додатково оплатити послуги цифрового телебачення до надходження грошей по вашій оплаті.

Будь ласка, зверніть увагу: щоб уникнути відключення по заборгованості, ми рекомендуємо самостійно контролювати стан вашого балансу і заздалегідь виробляти відповідну оплату.



» А если я не успеваю оплатить за услуги?

Якщо у Ви не встигаєте вчасно сплатити за послуги то можете скористатися послугою "Кредит довіри" і продовжити роботу Інтернет і / або ТВ ще на 3 дня.



Технічні питання

» Що робити коли послуга не працює?

Найперше, що необхідно виконати це:
1. Перевірити щільність підключення Інтернет кабелю до пристрою.
2. Перезавантажити активне обладнання (роутер, ТВ приставка)
3. Після перезавантаження має пройти деякий час (1-2 хвилини) перед тим, як обладнання повністю завантажиться.

Якщо дані дії не допомогли Ви завжди можете написати нам запит з персональної сторінки або зателефонувати до нас за телефонами:
(044) 507-0-507
(066) 507-0-507
(073) 507-0-507
(098) 507-0-507

Наші фахівці завжди допоможуть Вам у вирішенні питання!



Питання про підключення

» Як я можу підключитися до мережі IPnet?

На даний момент компанія IPnet надає послуги підключення до власної оптоволоконної мережі в Оболонському, Дарницькому, Деснянському та Печерському районах міста Києва.

Перевірити можливість підключення Ви можете на сайті компанії в розділі Покриття або зв'язавшись з нами по телефонам (044) 507-0-507 , (066) 507-0-507 , (073) 507-0-507 , (098) 507-0-507.. Якщо ваш будинок є в списку, як підключений, зателефонуйте або надішліть нам листа і домовтеся про зустріч з менеджером абонентського відділу компанії.

check iconПідключити!


» Де я можу дізнатися тарифні плани і вартість підключення?

Всі тарифи IPnet розбиті на категорії. Детальніше подивитися тарифи Ви можете за посиланнями нижче:
1. Інтернет тарифи
2. Інтернет/ТВ тарифи
3. Відеоспостереження

Тарифи для бізнес абонентів знаходиться в категорії Бізнес

Выбрать тариф


» Чи прокладаєте Ви кабелі в квартирі чи офісі?

У загальну вартість підключення входить прокладка лінії до квартири абонента, первісна настройка апаратного і програмного забезпечення комп'ютера, а також надання 20 метрів кабелю. Прокладка кабелю безпосередньо у квартирі абонента не входить до вартості підключення. Однак абонент може замовити прокладку кабелю і патчкорду у своїй квартирі за додаткову плату.



» Яке програмне і апаратне забезпечення необхідне для роботи у Вашій мережі?

Підключення здійснюється за технологією Ethernet. Досить мати персональний комп'ютер і мережеву карту стандарту 100baseTX (full-duplex). З програмного забезпечення підійде будь-яка операційна система, що підтримує tcp/ip протокол.



Питання про послуги

Чим відрізняються тарифні плани один від одного?

Всі тарифи IPnet розбиті на категорії. Детальніше подивитися тарифи Ви можете за посиланнями нижче:
1. Інтернет тарифи
2. Інтернет/ТВ тарифи
3. Відеоспостереження

Тарифи для бізнес абонентів знаходиться в категорії Бізнес



» Яка вартість зміни тарифного плану?

На даний момент перехід з тарифного плану з меншою абонплатою на тарифний план з більшою абонплатою здійснюється безкоштовно. Вартість переходу з тарифного плану з більшою абонплатою на тарифний план з меншою абонплатою (при різниці понад 5 грн.) Становить 50 грн.



» Чи можу я підключити тільки одну послугу Інтернет або телебачення?

На даний момент існує тільки один тариф, в якому немає телевізійних каналів - Перший (100 Мбіт/с / 30 Мбіт/с).
Але ми рекомендуємо Вам підключати тарифи з телебаченням, оскільки спеціально для Вас створили зручний online портал для перегляду tv.ipnet.ua



» Я переїжджаю і хочу користуватися вашими послугами за новою адресою. Чи можливо це?

1. Якщо ви переїжджаєте за адресою, де наявна мережа IPnet, Вам необхідно звернутися в офіс компанії для переоформлення договору. У цьому випадку, підключення за новою адресою буде для Вас безкоштовним, а також на Вашому рахунку зберігається залишок коштів та продовжує діяти програма лояльності, як для старого абонента. Крім того, існує можливість зберегти вашу електронну пошту, якщо попередньо повідомити про це менеджера.

2. Якщо Ви переїжджаєте за адресою, де немає покриття мережі IPnet, тоді необхідно подати заяву на розірвання договору. Заяву можна подати як в офісі компанії, так і з персональної сторінки абонента за 14 днів до запланованої дати (згідно Правил). Після розірвання і проведення остаточних взаєморозрахунків, якщо в цьому буде необхідність, договір буде вважатися розірваним.

Перейти в Особистий кабінет



» Я переїжджаю і хочу користуватися вашими послугами за новою адресою. Чи можливо це?

Так, IPnet надає можливість призупинити дію договору до 60 днів протягом року в усіх тарифних пакетах. Призупинення оформляється попередньо поданої заявки із зазначенням конкретного періоду. У період призупинення щомісячна вартість тарифного пакета не оплачуються.
Передплачений трафік і пакетна абонплата в місяці, в якому здійснюється припинення розраховується пропорційно відпрацьованим дням. Перерахунок абонплати проводиться 1 числа наступного місяця при закритті періоду.



» Які у вас зовнішні канали?

Компанія IPnet є офіційним учасником Української Мережі обміну інтернет-трафіком UA-IX. Швидкість доступу до мереж, що входять до складу Української Мережі становить 10 Гбіт/с. Швидкість доступу до мереж, що не входять до складу Української Мережі становить 5 Гбіт/с. Крім того, IPnet гарантує збільшення пропускної спроможності зовнішніх каналів, якщо потреби клієнтів зростатимуть.