FAQ

Питання про послуги

Чи надаєте ви послугу електронної пошти?

Так, при укладанні договору вказується логінтапароль, які будуть визначати доступ до електронної поштової скриньки клієнта. Клієнт отримує адресу - login@ipnet.ua

Доступ до своєї поштової скриньки здійснюється за наступними параметрами:

  • Сервер вхідної пошти (Incoming mail server): mail.ipnet.ua
  • Сервер вихідної пошти (Outgoing SMTP server): mail.ipnet.ua

 

Для абонентів, що уклали договори до 01.05.2006 р, працюють сервера:

  • Сервер вхідної пошти (Incoming mail server): mail.ipnet.kiev.ua
  • Сервер вихідної пошти (Outgoing SMTP server): mail.ipnet.kiev.ua

Відповідно, поштова адреса має вигляд login@ipnet.kiev.ua.

Користуватися поштою можна за допомогою будь-якого POP3-клієнта, вказавши в параметрах відповідні POP3- і SMTP-сервера, або ж за допомогою веб-інтерфейсу за адресою http://mail.ipnet.ua або http://mail.ipnet.kiev.ua відповідно.

Будь ласка, зверніть увагу, що ліміт поштової скриньки залежить від обраного вами тарифного пакета.



Чим відрізняються тарифні плани один від одного?

Тарифні плани мають відмінність у швидкості доступу до різних ресурсів, кількості підключених каналів та надання додаткових послуг від IPnet. Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися в розділі Тарифи або за телефоном контакт-центру 507-05-05.



Яка вартість зміни тарифного плану?

На даний момент перехід з тарифного плану з меншою абонплатою на тарифний план з більшою абонплатою здійснюється безкоштовно. Вартість переходу з тарифного плану з більшою абонплатою на тарифний план з меншою абонплатою (при різниці понад 5 грн.) Становить 50 грн.



Чи можу я підключити тільки одну послугу Інтернет або телебачення?

Ні. На даний момент IPnet пропонує тільки пакети послуг 2-в-1, що надають одночасний доступ до Інтернету і цифрового телебачення. 



Я переїжджаю і хочу користуватися вашими послугами за новою адресою. Чи можливо це?

1. Якщо ви переїжджаєте за адресою, де наявна мережа IPnet, Вам необхідно звернутися в офіс компанії для переоформлення договору. У цьому випадку, підключення за новою адресою буде для Вас безкоштовним, а також на Вашому рахунку зберігається залишок коштів та продовжує діяти програма лояльності, як для старого абонента. Крім того, існує можливість зберегти вашу електронну пошту, якщо попередньо повідомити про це менеджера.

2. Якщо Ви переїжджаєте за адресою, де немає покриття мережі IPnet, тоді необхідно подати заяву на розірвання договору. Заяву можна подати як в офісі компанії, так і з персональної сторінки абонента за 14 днів до запланованої дати (згідно Правил). Після розірвання і проведення остаточних взаєморозрахунків, якщо в цьому буде необхідність, договір буде вважатися розірваним.



Я переїжджаю і хочу користуватися вашими послугами за новою адресою. Чи можливо це?

1. Якщо ви переїжджаєте за адресою, де наявна мережа IPnet, Вам необхідно звернутися в офіс компанії для переоформлення договору. У цьому випадку, підключення за новою адресою буде для Вас безкоштовним, а також на Вашому рахунку зберігається залишок коштів та продовжує діяти програма лояльності, як для старого абонента. Крім того, існує можливість зберегти вашу електронну пошту, якщо попередньо повідомити про це менеджера.

2. Якщо Ви переїжджаєте за адресою, де немає покриття мережі IPnet, тоді необхідно подати заяву на розірвання договору. Заяву можна подати як в офісі компанії, так і з персональної сторінки абонента за 14 днів до запланованої дати (згідно Правил). Після розірвання і проведення остаточних взаєморозрахунків, якщо в цьому буде необхідність, договір буде вважатися розірваним.



Питання про підключення

Як я можу підключитися до мережі IPnet?

На даний момент компанія IPnet надає послуги підключення до власної оптоволоконної мережі в Оболонському, Дарницькому і Деснянському районах міста Києва.

Перевірити можливість підключення Ви можете на сайті компанії в розділі Покриття або зв'язавшись з нами по телефону 507-05-05. Якщо ваш будинок є в списку, як підключений, зателефонуйте або надішліть нам листа і домовтеся про зустріч з менеджером абонентського відділу компанії.



Де я можу дізнатися тарифні плани і вартість підключення?

Актуальну інформацію про тарифні плани Ви завжди можете дізнатися на нашому сайті в розділі Тарифи або за телефоном 507-05-07.



Чи є можливість тестового підключення до мережі IPnet?

Дану інформацію Ви можете дізнатися на сайті, звернувшись в офіси компанії або за телефоном контактного центру 507-05-07.

 

Слідкуйте за акційними пропозиціямивід компанії IPnet.



Як підключити та налаштувати Wi-Fi-роутер?

Додатково IPnet пропонує абонентам придбати Wi-Fi-обладнання, яке, за бажанням абонента, зможуть налаштувати представники компанії.

Під «налаштуванням Wi-Fi» мається на увазі підключення одного комп'ютера, з метою перевірки Wi-Fi-обладнання на працездатність, що і демонструється абоненту.

Перелік і вартість обладнання доступні на нашому сайті.



Чи прокладаєте Ви кабелі в квартирі чи офісі?

У загальну вартість підключення входить прокладка лінії до квартири абонента, первісна настройка апаратного і програмного забезпечення комп'ютера, а також надання 20 метрів кабелю. Прокладка кабелю безпосередньо у квартирі абонента не входить до вартості підключення. Однак абонент може замовити прокладку кабелю і патчкорду у своїй квартирі за додаткову плату.



Яке програмне і апаратне забезпечення необхідне для роботи у Вашій мережі?

Підключення здійснюється за технологією Ethernet. Досить мати персональний комп'ютер і мережеву карту стандарту 100baseTX (full-duplex). З програмного забезпечення підійде будь-яка операційна система, що підтримує tcp/ip протокол.



Питання про оплату

Чи можна оплатити послуги IPnet через платіжні термінали?

Так, послуги компанії IPnet можна cплачувати через стандартні платіжні термінали 24 NonStop, EasyPay і iBox без комісії.



Де взяти квитанцію для оплати?

Квитанцію для оплати послуг IPnet можна роздрукувати з персональної сторінки абонента в розділі "Особисті настройки" або ж отримати у наших менеджерів в офісі.



Чи існує альтернативний метод оплати послуг IPnet, не виходячи з дому?

Так, оплатити послуги компанії IPnet можна онлайн:

  • За допомогою платіжних карт Visa і Mastercard. На сайті Міжбанківської системи електронної доставки та оплати рахунків www.portmone.com (цілодобово і без вихідних).
  • За допомогою системи моментальних Інтернет-розрахунків WebMoney. Оплату можна робити як в особистому кабінеті так і на сторінці оплати. Технічні можливості WebMoney дозволяють оплачувати не тільки з електронного гаманця, а й за допомогою мобільного телефону, через платіжні термінали або каси одного з перерахованих банків.


Я оплатив рахунок, а грошей на рахунку немає. Чому?

Поповнення рахунку проводиться на підставі банківської виписки. Перерахування оплати через банк може зайняти до 3-х банківських днів і більше, залежно від конкретного банку.

Якщо ви бажаєте отримати послугу до надходження грошей по банківській виписці, у вас є можливість відправити відскановану квитанцію з особистої сторінки абонента або звернутися особисто в абонентський відділ, де ви її також можете пред'явити. Після цього вам буде внесена на рахунок (договір) тимчасова квитанція. Це дозволить вам деякий час отримувати додатково оплатити послуги цифрового телебачення до надходження грошей по вашій оплаті.

Будь ласка, зверніть увагу: щоб уникнути відключення по заборгованості, ми рекомендуємо самостійно контролювати стан вашого балансу і заздалегідь виробляти відповідну оплату.



Загальні питання

Обновление/установка приложения IPNET на устройствах Android TV Box

 

Загрузить приложение Ipnet android tv



Зразки договорів IPnet

Зразок договору про надання послуг 

Зразок договору на оренду обладнання  

Правила користування послугами та мережею IPnet 



Як працює телевізійна приставка?

Керівництво по експлуатації телевізійної приставки Ви можете отримати за наступним посиланням в форматі .PDF (Acrobat Reader):

MAG250.pdf (2,43 МБ)



Оновлення/встановлення IPNET додатку на пристроях DUNE HD

Перед встановленням уважно ознайомтеся з інструкцією:

Dune installation guide.pdf

Завантажити додаток dune_plugin_ipnet_ua_v003_2017_04_14.zip



Які у вас зовнішні канали?

Компанія IPnet є офіційним учасником Української Мережі обміну інтернет-трафіком UA-IX. Швидкість доступу до мереж, що входять до складу Української Мережі становить 10 Гбіт/с. Швидкість доступу до мереж, що не входять до складу Української Мережі становить 5 Гбіт/с. Крім того, IPnet гарантує збільшення пропускної спроможності зовнішніх каналів, якщо потреби клієнтів зростатимуть.